Üritused: 

November:

04.11.20 Õpilasesinduse istungid. 7.-9.klassid

12.11.20 Lastevanemate päev: registreerimislink https://forms.gle/4R5FrnJSoktuL1ej7

18.11.20 Õpilasesinduse istungid. 7.-9.klassid

26.11.20 Kodanikupäev. 4.-9.klassid

 

 

 

 

Lugupeetud lapsevanemad!

12.11.2020 kell 17.00-19.00 toimub veebipõhine lastevanemate päev (registreerimisvorm on kinni, vajadusel pöörduge aineõpetaja poole meili teel)

13.11.2020 - projektipäev

Projektipäev toimub 2.-8. klassides. Sellel päeval on-line tunde ei toimu, vaid õpilased saavad õpetajatelt erinevaid ülesandeid teemal "Kirjandus ja kunst".
9. klasside õpilased kaitsevad loovtöid.
1. klassidel on võimalik saada konsultatsioone kella 9.-11.00.
Registreerimisvorm (ainult 1. klasside vanemad): https://forms.gle/MJykvW8axynqTg1V9
Olge terved!
 
Lugupidamisega

Oktoober on pudrukuu. Pudruprogramm 2020

Kulinaaria tunnid (5.a, 5.b ja 5.c klassid, oktoober 2020, õpetaja Svetlana Tsabijeva)

Pudruprogrammi  eesmärk  on  tõsta  Eesti  laste  teadlikkust  tervislikust  teraviljatoidust,  tutvustada  õigeid  toitumisvalikuid  ja  propageerida  hommikupudru söömist.  Programmi  ajal  saavad  klassid  koos  õpetajaga  katsetada koolides  pudru retsepte  ja leiutada  enda  oma. Meie  õpilased  osalevad  ka  pudrukuu programmis. Kulinaaria tundides tüdrukud  omandavad  teadmisi, kuidas  maitsvalt  ja tervislikult  valmistada  putru.

Õpilaste  lemmik  on kaerahelbepuder.

123591092 2654853281431854 7024604421164989074 n

7. ja 8. klasside õpilased võtsid osa projektis „AVASTUSÕPE-TUNNETUSKAST“, kus õpilased meisterdasid lasteaedadele avastusõpe jaoks erinevaid esemeid.

Õpilased valmistasid 6 erinevat komplekti 6 lasteaedadele.

Täname koostöö eest!

123650656 2654101874840328 856853137112703327 o

Tallinna Linnavalitsus
02.11.2020
linnapea üldkäskkiri
number T-4-1/20/24
 

Kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 50 lg 1 p 3 ja nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse § 24 alusel ning seoses vajadusega võtta tarvitusele abinõusid koroonaviiruse SARS-CoV-2 leviku tõkestamiseks ja kaitsta linna teenistujate ning üritusel osalejate tervist

1.Isikukaitsevahendite (mask, visiir vm, edaspidi IKV) kasutamine tagatakse enam kui 20 osaleja korral:
1.1linna ametiasutuste ja hallatavate asutuste (edaspidi koos asutused) siseruumides peetavatel avalikel üritustel;
1.2asutuste siseruumides peetavatel avalikel üritustel, kui asutus on andnud ruumi kasutusse.
2.Asutuse korraldataval üritusel (konverents, koolitus, spordi- või meelelahutusüritus, nt teatrietendus, kontsert, mälumäng vm) tagab ürituse korraldaja desovahendite olemasolu ning IKV igale üritusel osalejale (tasu eest või tasuta).
3.Siseruum antakse ürituse (konverents, koolitus, spordi- või meelelahutusüritus, nt teatrietendus, kontsert, mälumäng vm) korraldamiseks lepingu alusel kasutusse tingimusel, et ürituse korraldaja kohustub tagama desovahendite olemasolu ja IKV igale üritusel osalejale (tasu eest või tasuta).
4.Asutusel tuleb ruumide kasutusse andmisel kirjalikult kokku leppida, et ürituse korraldaja järgib koroonaviirusega seoses kehtestatud riiklikke piiranguid, tagab üritusel desovahendite olemasolu ja IKV igale üritusel osalejale (tasu eest või tasuta) ning tagab, et kõik osalejad kasutavad IKV-d.
5.IKV-d ei ole vaja kasutada, kui ürituse olemuse, osaleja rolli (nt võistleja, esineja, sh näitleja või laulja) või inimese tervisest tingitud asjaolude tõttu ei ole see võimalik.
6.Asutusel tuleb lisada punktides 4-5 kirjeldatud tingimused linnavara kasutusse andmise üldtingimustesse (nt kodukorda) ja teha need ürituse korraldajale teatavaks.
7.Asutusel tuleb avaldada oma siseruumides korraldatavatel üritustel IKV-de kasutamise nõue oma veebilehel, sotsiaalmeedias ja muude kanalite kaudu.
8.Linna personaliteenistusel teha käskkiri teatavaks linna ametiasutustele ning avalikustada intranetis. 
9.Ametiasutusel teavitada käesolevast käskkirjast oma hallatavat asutust.
10.Käesoleva käskkirja punktis 1.1. nimetatud üritusega seotud nõudeid rakendatakse alates 2. novembrist 2020 ja punktis 1.2. nimetatud üritusega seotud tingimusi alates alates 9. novembrist 2020.

30. oktoobril meie koolis tähistati Halloweeni päeva. Õpilased tulid kooli huvitavates kostüümides, mis olid väga originaalsed ja mõned isegi hirmutavad.
Kooli aulas toimus kõrvitsate näitus ning seinu kaunistasid pildid Halloweeni teemal. Osalejaid tunnustati diplomite ja kingitustega.
Peaürituseks oli mäng "Maffia", milles võtsid osa 6.-9. klasside õpilased.

Päev tõi lastele palju rõõmu ja elamusi!

123312132 2650818248502024 410101209931418461 n

15.10.20 toimus meie algkoolis etlejate konkurss "Sügise värvid", milles võtsid osa 32 õpilast.
Meie parimad:
1. klassidest
1. koht - Darina Morgunova 1.A
2. koht - Mairin Hektor 1.C
3. koht - Nadežda Nevolihhina 1.B, Artjom Prorok 1.B

2. klassidest
1. koht - Anna-Monika Lentsman 2.A , Diana Kanger 2.A
2. koht - Nikita Orehhov 2.B
3. koht - Liana Linter 2.A

3. klassidest
1. koht - Amira Alimbajeva 3.B, Aleksandr Ivanov 3.B
2. koht - Darja Novikova 3.A
3. koht - Zlata Kasimtseva 3.A

Õnnitleme!

Lada Kudrjašova,
Algkooli huvijuht

122999361 370414850681614 9187850373370158521 n

Lugupeetud lapsevanemad!

Alates tänasest direktori kohusetäitjaks on määratud Rita Rumm.

Küsimuste korral pöörduda meili teel See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Lugupidamisega

Kooli kontaktandmed 

Tallinna Mahtra Põhikool
Mahtra 60 Tallinn 13812 Estonia
Telefon: (+372) 6 218 185
Faks: (+372) 6 218 184
Email: mahtra@mahtra.edu.ee

Kuidas meid leida? 

Meile saab sõita bussiga
N 35, 50, 56, 65, 67 peatus  Raadiku